به گزارش روز چهارشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رئیس فرهنگسرای ملل گفت: ویژه‌ برنامه گرامیداشت «روز ملی غزه» با هدف محکوم‌کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و نمایش مقاومت مردم مظلوم غزه در دو بخش هنرهای تجسمی و ادبیات در فرهنگسراهای ملل و انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگسرای مترو برگزار می‌شود.

محمدجواد حیدری‌ پور افزود: کارگاه هنری تصویرسازی با حضور بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان رشته گرافیک روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین آثار منتخب این هنرمندان به مدت یک هفته در ایستگاه مترو شهید بهشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ملل اظهارداشت: رونمایی از مجله الکترونیکی «فتیه الاقصی» با حضور شخصیت‌های بین‌المللی، فرهنگی و سیاسی ۲۸ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

حیدری‌پور افزود: در بخش ادبیات نیز شب شعر بین‌المللی با محوریت مقاومت و بخش ویژه بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شاعران آیینی از ساعت ۱۵:۳۰تا ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ملل بیان کرد: نمایشگاه کاریکاتور آثار بین‌المللی هنرمندان کاریکاتور با موضوع غزه از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در ایستگاه مترو تجریش به نمایش گذاشته می‌شود.

فرهنگسرای ملل در قیطریه، بوستان قیطریه واقع شده است.

روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد، به دلیل سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و  حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان ۲۹ دی ماه با نام روز ملی غزه نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.