این آیین عصر امروز چهارشنبه با حضور منصور احمدلو دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران هیات مرکزی هسته گزینش شهرداری تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

مدیران هیات مرکزی هسته گزینش شهرداری تهران ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

۱۵ دی سالروز دستور تاریخی امام خمینی (ره) به تشکیل هسته‌های گزینش است که مدیران هیات مرکزی هسته گزینش شهرداری تهران امروز را برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و دیدار با یادگار ایشان سید حسن خمینی انتخاب نموده‌اند.

دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در ادامه این برنامه معنوی با بیان اینکه هسته‌های گزینش افراد در شهرداری تهران بر اساس فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب عمل می کنند، گفت: امانتداری اصلی ترین رکن در انتخاب افراد برای کار در شهرداری تهران است.

منصور احمد لو با بیان اینکه خداوند هم در انتخاب پیامبرانش امانتداری آنان را ملاک اصلی قرار داده است، افزود: نبی مکرم اسلام(ص) قبل از رسیدن به پیامبر و بعثت به امانتداری شهرت داشت از همین جهت اصلی ترین رکن در انتخاب افراد در نظام اسلامی ایران نیز امانتداری و صداقت افراد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.