حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ملت ایران در معرض آزمونی بزرگ پس از حماسه تشییع با شکوه پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفای ایشان قرار دارد، آزمونی که بار دیگر پایبندی آحاد جامعه را با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل ثابت کرده و میثاق آنان را با ولایت فقیه به اثبات می‌رساند.
وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با سوء استفاده از شرایط ایران اسلامی و حادثه هواپیمای اوکراین، در صفوف به هم فشرده اتحاد و انسجام ملت ایران خلل وارد کنند ولی یقینا هوشیاری مردم، بار دیگر این توطئه را نیز همچون گذشته خنثی می‌کند.
محمودی اظهار کرد: مردم استان تهران با هدف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران و نیز تکریم شهدا و خانواده جان‌باختگان سانحه هواپیمای اوکراین، پس از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی خواهند کرد.
وی گفت: این راهپیمایی پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در تمامی شهرستان‌های استان تهران برپا می‌شود تا مردم همیشه در صحنه، بار دیگر پایبندی خود را به ارزش‌های نظام به اثبات رسانند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این مراسم در شهر تهران نیز پس از اقامه نماز جمعه این هفته از درب مصلای تهران آغاز و نمازگزاران تهرانی به سمت خیابان حضرت ولی‌عصر(عج) راهپیمایی خواهند کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.