به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه با حضور جمع کثیری از اتباع افغانستانی، مردم و مسئولان شهرستان پیشوا برگزار شد، پیکر سکینه احمدی، مطهره احمدی و محسن احمدی تا صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع شد.
تشییع کنندگان در حالی که شعارهای الله اکبر، لااله الاالله سر می‌دادند، پیکر این سه شهید را تا آرامگاه ابدی خود تشییع کردند.
امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران مرکزی و جلیل آباد و رؤسای ادارات شهرستان پیشوا نیز در این مراسم حضور داشتند.
تعدادی از اتباع شرکت کنندگان در این مراسم در حالی که تصاویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و عامل این حادثه را آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
این خانواده در جریان دفاع از حریم عمه سادات، یک شهید مدافع حرم به نام حسین خاوری تقدیم اسلام کرده‌اند.
پیکر این شهدا سپس با حضور در مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع)، برادر بلافصل امام رضا(ع)، دور ضریح مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم طواف داده شد.
پیکر این شهدا پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهرستان پیشوا، در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.
هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.
این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.