پویش «در کنار هم باشیم» نشانه همراهی و همدلی مردم پایتخت با سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان است و به منظور جمع آوری کمک های غیر نقدی شهروندان پایتخت نشین برای شهروندان این استان راه اندازی شده است.

این پویش که در حال حاضر در منطقه ۹ شهرداری تهران راه اندازی شده است، آمادگی دارد تا از طریق سراهای محلات، کمک های مردمی غیر نقدی سراسر شهر تهران را جمع آوری و به دست سیل زدگان برساند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران، این پویش در راستای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، کمک های مردمی در قالب ملزومات مورد نیازی از جمله وسایل گرمایشی،لباس گرم و مواد غذایی از طریق سرای محلات شهرداری منطقه۹ جمع آوری و در اسرع وقت به دست هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می شود.


بر اساس اعلام این شهرداری، علاقه مندان می توانند کمک های خود را به سراهای محلات شهرداری منطقه ۹ از جمله سرای محله دکتر هشیار، شمشیری، فتح، سرآسیاب مهرآباد،‌ مهرآباد جنوبی، شهید دستغیب، استاد معین و امامزاده عبدالله (ع) تحویل دهند.

بارندگی های سیل آسای ۲۰۰ میلیمتری و جاری شدن سیلاب در بخش بنت از توابع نیکشهر سیستان وبلوچستان موجب تخریب و بسته شدن راه ارتباطی ۵۲ روستای این بخش ۳۰ هزار نفری به ویژه دهستان توتان ومهمدان، منطقه سفیدکوه، سرگوست و دستگرد شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در یکصد و نودمین جلسه خود، کمک ۱۰ میلیارد تومانی برای این استان اختصاص دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.