حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به اینکه مومن شجاع و مصمم است و با یقین کار می کند اما منافق بزدل و ترسو است، افزود: شهید سلیمانی با شهادتش قیامتی برپا کرد و باعث شد مردم دشمنان خود را بیشتر بشناسند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ولی شناس و دشمن شناس بود، خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی به همه نشان داد که دولت آمریکا شیطان و منفور است.

وی افزود: شهادت سردار دلها ایمان و غیرت دینی را تقویت کرد و امروز باید آمریکا را سنگباران کنیم تا از ما دور شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ترامپ مصداق شیطان است، افزود: رئیس جمهور آمریکا همیشه دروغ می گوید و این مهم را در سخنرانی های بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و بعد از موشکباران پایگاه عین الاسد در عراق می توان دید.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا ادعای دفاع از حقوق بشر دارد اما در عمل دشمن بشریت است، گفت: کشتن انسان های بی گناه در عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه و حمله به غیر نظامیان، نشانه های حقوق بشر آمریکایی است.

 فتاح دماوندی با اشاره به اقدام ارزشمند نیروی هوافضای سپاه در اقدامی شجاعانه و بهنگام در هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد با موشک های زمین به زمین، از این اقدام شجاعانه و نیز اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب طرح سه فوریتی تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته به آنها تجلیل کرد.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی یک مرگ بر آمریکای بیست میلیونی بود و مردم از هر قشر و جناح و قومی در تشییع سردار دلها رنگین کمان وحدت ضد آمریکایی تشکیل دادند.

امام جمعه دماوند با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی افزود: حفظ اصول و اصلاح روش ها وظیفه همه سیاسیون و انقلابیون است و اگر هر دو جناح به قانون اساسی وفادار و به اصول انقلاب معتقد باشند برای کشور مثل دو بال هستند که برای پرواز لازم است.

فتاح با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهارداشت: در جامعه سلایق سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مختلفی وجود دارد که ضمن احترام به همه، باید مطیع قانون باشیم.

وی افزود: کسانی که ادعا می کنند انقلابی تر هستند اتحاد داشته باشند و نماینده ای را که فکر می کنند اصلح و انقلابی تر است به مجلس راه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.