حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش لواسانات شمیرانات افزود: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی از سرمایه های اصلی و ارزشمند مقاومت بودند و آمریکا با محاسبه، این اقدام تروریستی را انجام داد؛ نمی توانیم بگوییم فقط دیوانگی و ناآگاهی ترامپ بود.

خطیب جمعه لواسانات با بیان این نکته که سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود و برای اعتبار و سربلندی همه مسلمانان تلاش می کرد، افزود: باید هشیار باشیم تا ماموریت سردار سلیمانی مغفول نماند.

وی تصریح کرد: همه ما باید در برابر توطئه های شیطان بزرگ هوشیار باشیم و اجازه ندهیم از  اعتراض های به حق مردم سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام لواسانی با اشاره به حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و یارانش گفت: باید توجه داشته باشیم که اگر ملت ما برای دفاع از ایران و اسلام همواره در صحنه حضور داشته باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به نمازگزاران تسلیت گفت و اظهارداشت: باید خودمان را به این الگو نزدیک کنیم زیرا ایشان نور مطلق است و اگر ما نزدیک شویم، ما هم نورانی می‌شویم و خیر و نیکی در همه وجودمان جوانه می زند.

لواسانی افزود: ما می‌توانیم از حضرت زهرا (س) درس بگیریم که خودمان را فدای اسلام کنیم و مرکز حرکت و محور حرکتمان هم ولایت باشد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.