شاهین فتحی روز چهارشنبه پیرامون فعالیت نیروهای هلال احمر در منطقه سقوط هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین  در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به محل حادثه افزود: ۳۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان تهران که از ساعات آغازین صبح امروز در صحنه سقوط هواپیما حضور یافته بودند با بررسی چندین مرحله ای محل حادثه تمامی اجساد و مدارک هویتی را تحویل مقامات قضایی دادند.
وی با بیان اینکه هیچ جسد سالمی در سانحه وجود نداشت، اظهار داشت: فقط تعداد کمی از اجساد بودند که وضع پیکرهایشان کمی سالم بود ولی بقییه کاملا متلاشی شده بودند.
هواپیمای اوکراینی که حدود ۱۴۰ مسافر آن ایرانی بودند، صبح امروز دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطراف روستای محمودآباد خلج از توابع شهرستان شهریار در جنوب غرب تهران سقوط کرد.
این هواپیما با ۱۶۷ مسافر و ۹ کرو پرواز عازم کی یف بود و نقص فنی علت وقوع آن بوده است.
بر اساس گفته شاهدان محلی این هواپیما پس از برخورد به بوستان لاله در ضلع جنوبی شهرک لاله که متشکل از روستاهای خلج آباد و محمود آباد بخش شاهد شهر شهریار به اطراف پراکنده شد.
شدت انفجار به حدی بوده است که بخشی از شیشه های منازل مسکونی در اثر آن شکسته و دود و بوی غلیظی منطقه را فرا گرفته است.
انتهای شهرک لاله یک کانال آب وجود دارد که بخشی از لاشه هواپیما در شمال این کانال و مابقی در باغ های جنوب این کانال پخش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.