عباس صفری روز سه شنبه در گفت و گو  با ایرنا با اعلام این خبر هدف از این اقدام را پاسداشت رشادت ها و دلاورمردی های این سردار شهید عنوان کرد. 
وی ادامه داد: آنچه خواهد توانست آلام مردم محزون ایران اسلامی را تسکین دهد، تقویت و تداوم مکتب و راه شهید در محور مقاومت بوده و ابتکار نامگذاری این مسیر زنده نگهداشتن یاد و خاطره این سردار رشید است. 
شهردار دماوند ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان ایشان در زمان حیات خود برای تعالی اسلام و کشور موثر بودند و اکنون نیز خون این شهیدان پشتوانه ای برای انسجام و همدلی بیشتر کشور و همگامی مردم برای به ثمر رساندن اهداف انقلاب خواهد بود. 
این مقام مسئول همچنین گفت: همزمان با شهادت این سردار رشید، فضا سازی شهر شامل دوعرشه پل عابر پیاده، پرتابلهای شهر و۶۰۰۰عدد پوستر انجام گرفت و همچنین ۲۰ دستگاه مینی بوس برای انتقال مردم شهر دماوند به مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافت. 
لازم به ذکر است، این بلوار بطول ۳۱۰۰ متر می باشد و جزو محورهای اصلی شهر محسوب می شود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشور در اهواز، مشهد مقدس، تهران و قم تشییع و در کرمان خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.