خیابان آزادی امروز حال و هوایی دیگر داشت و مردم تهران با هر گرایش و حزبی اشک ریزان خود را به محل برگزاری مراسم تشییع سردار دلها و همراهانش رسانده بودند تا با این شخصیت برجسته و خادم ملت وداع کنند.

یکی تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشت و دیگری کفن پوش در حالی که بشدت اندوهناک بود از انتقام سخت سخن می گفت و دیگری با گل و گلاب به استقبال سردار دلها آمده بود.

پدر خانواده ای که ۳ نفر پسر نوجوان و نونهال خود را با لباس رزم به مراسم آورده بود به خبرنگار ایرنا گفت: این ۳ فرزندم را تقدیم میکنم به روح قاسم سلیمانی و اینها ادامه دهنده این سردار رشید اسلام خواهند بود.

وی که خود را خادم ملت معرفی کرد افزود: سردار سلیمانی فرزند ایران اسلامی بود به همین منظور کل ایران عزادار شدند.

مادر شهیدی که در خیابان آزادی پیش از ۵ ساعت چشم انتظاری می کشید تا پیکر سلیمانی را زیارت کند گفت: شهادت سلیمانی داغ همه خانواده شهدا را تازه کرد چرا که این سردار رشید اسلام ادامه دهنده راه همه شهدا بود.

وی که تصویر فرزند شهیدش به همراه تصویر شهید قاسم سلیمانی را حمل می کرد تاکید کرد: حاج قاسم عاشق مردم بود و به همین منظور مردم این گونه با حاج قاسم عشق بازی می کردند.

در حالی که خودرو حامل پیکر پاک شهید سلیمانی در خیابان آزادی و در بین هیاهوی جمعیت و مدیحه سرایی حرکت می کرد مردم تهران با بارش اشک و ماتم و دود کردن اسپند و توزیع گل از این شهدا پذیرایی کردند.

نواختن سنج و دمام؛ به اهتزاز درآوردن پرچم عزای حسینی و همچنین به نمایش درآمدن تصاویر سردار سلیمانی در تلویزیون های شهری خیابان آزادی از دیگر صحنه های جالب توجه در مراسم وداع امروز در تهران بود.

آری مردم تهران امروز حماسه ای غیرقابل توصیف را به نمایش گذاشتند و مردم ثابت کردند که قاسم سلیمانی عاشق مردم بود و برای این مردم جانش را هدیه کرد و به همین منظور عاشقانه از این سردار دلها پذیرایی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.