حجت الاسلام و المسلمین یحیی صالح‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز کن که با حضور  امت حزب الله و خداجوی غرب شهرستان تهران در حسینیه سراسیاب کن برگزار شد ، افزود: بزودی انتقام خون این شهید را جوانان غیور ما می گیرند و با الهام بخشی از آن صدها قاسم سلیمانی از دل مقاومت بیرون می‌آید.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی جنبه های مختلفی از جمله محقق شدن آرزوی شخصی آن شهید، الهام بخشی به جوانان امت اسلامی و اثبات شرارت و ذات تروریستی آمریکا برای تمام دنیا و دشمن شناسی بیشتر برای ملت ایران دارد.

امام جمعه کن ادامه داد: نحوه شهادت این سردار در شان شهادت یک فرمانده بود و نقطه عطفی در راستای اتحاد جبهه مقاومت در ایران، عراق، لبنان، سوریه و همه ستمدیدگان از شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلامصالح نیا وحدت را اولویت اصلی جهان اسلام  عنوان کرد و تصریح کرد: تفرقه میان شیعه و سنی برنامه اصلی استکبار و دشمنان اسلام است و امت اسلامی باید با وحدت و پرهیز از اختلاف در برابر تهدیدهای دشمن بایستند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

وی افزود: فرار آمریکا از سوریه موفقیت راهبردی محور مقاومت است و این واقعیت را دنیا باید بپذیرد.

 صالح‌نیا خاطر نشان کرد: امریکا با ترور سردار سلیمانی دچار اشتباه راهبردی شده و با این کار تمام منافع امریکا در منطقه به خطر افتاده است.

وی اضافه کرد: آمریکا با پلیدی ذاتی خود به ملت ایران و جوانان مسلمان‌ و غیور نشان داد، سرعناد و جنگ دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

بامداد امروز (جمعه)  سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای امریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.