حجت الاسلام سید حسین حسینی در نخستین خطبه خود در مسجد الغدیر پردیس ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دشمنان باورهای ما مورد هدف قرار دادند و با بزرگ نمایی مشکلات مردم تلاش می کنند مردم را به نظام بدبین کنند.

وی با تاکید بر این که مردم ما پای نظام ایستادند، خاطر نشان کرد: طی ۴ دهه گذشته مشت‌های گره کرده مردم ولایتمدار ما دهان استکبار را نشانه گرفته و در مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند حماسه ۹ دی با حضور گسترده خود از رهبری و آرمان‌های انقلاب اعلام کردند.

امام جمعه شهر پردیس عنوان کرد: مردم بصیر ما با پیروی از شخصیت حضرت زینب(س) و در حمایت از رهبری و نظام سختی ها و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند و در مقابل دشمنان نظام تا پای جان ایستادند.

حسینی با بیان اینکه مطالبات بر حق مردم نباید نادیده گرفته شود، اظهار داشت: مشکلات و مسائل مردم با همت مسئولان دلسوز رفع و حل می شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصت برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام است ، اظهار داشت: دشمن از اعتراضات بر حق مردم در آبان ۹۸ به نفع خود استفاده کرد.

امام جمعه شهر پردیس با اشاره به بی اختیاری کشور ژاپن در تصمیات داخلی خود خاطر نشان کرد: این کشور از نظر تصمیم گیری و مسائل سیاسی تحت سلطه آمریکا است و استقلال ندارد و مسئله میانجی گری آنها برای سازش ایران با آمریکا تنها یک فرصت سوزی است.

حسینی گفت : بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان نمی خواهند کشور رشد کند و اقتصادی پویا داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید شهر پردیس و تقدیر از زحمات حجت الاسلام توسلی امام جمعه پیشین پردیس پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ظرفیت‌های مناسبی در شهرستان پردیس داریم و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان برای ما در اولویت قرار دارد.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به تدوین برنامه فرهنگی جامع توسط کارشناسان شهرستان، خاطر نشان کرد: برنامه ای جامع به منظور استفاده از ظرفیت های فرهنگی شهرستان تدوین شده است  و بر اساس آن مشکلات موجود را بر طرف خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم شهرستان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر قدرت و نماد مردم سالاری نظام است و تاکنون ۳۸ دوره انتخابات برگزار کردیم و در انتخابات پیش رو با رفع ناامیدی و یاس در مردم شاهد انتخابات گسترده ای خواهیم بود .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران در این آیین اظهار داشت: سیاست اصلی برگزاری  نماز جمعه در ایران اسلامی حضور گسترده مردم در صفوف نماز جمعه با وجود مسائل و مشکلات موجود است.

حجت الاسلام  محمود سیاح  تاکید کرد:  حضور مردم در نماز جمعه یک سرمایه ارزشمند برای انقلاب است  و باید به آن توجه شود.

گفتنی است حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جدید شهرستان در ابتدای ورود با حضور در حرم امامزاده سلطان مطهر (ع) در بومهن به همراه فرماندار شهرستان و محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم  شهرستانهای ملارد، قدس و شهریار  و سایر  مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 و نماز جمعه این هفته با حضور حجت الاسلام توسلی، معاون سیاسی فرماندار، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن ، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولان به همراه مردم ولایتمدار صفادشت برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.