به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته ریگان افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا روحیه ایثار و گذشت امروز از مسائل مهم کشور ماست و همین روحیه شهادت و ایثار و گذشت در 8سال جنگ تحمیلی بود که توانستیم از شر صدام ، ضد انقلاب و تحریم های ظالمانه و توطئه های نظامی وفرهنگی وخطر داعش در منطقه نجات یابیم .
امام جمعه ریگان از برگزاری یادواره شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س در شهرستان ریگان خبر داد و از دست اندرکاران برگزاری این یادواره تقدیر کرد.
رنجبر ماهانی ابراز کرد : تکریم از شهدابه زبان نیست به عمل است که همه دست به دست هم دهیم که یادواره باشکوهی در شان شهدای گرانقدر در شهرستان برگزار شود .
وی عنوان کرد مقام معظم رهبری فرمودند براداران اهل تسنن وتشیع در جمهوری اسلامی با تحکیم ودر مقابل تفرقه افکنی دشمن در دشوار ترین میدانها در کنار یکدیگر حاضر بوده اند .
رنجبر ماهانی از حضور تماشایی مردم شهرستان در راهپیمایی 22بهمن که چشم استکبار را کور کردند تقدیرکرد و گفت : حضور ملت بصیر در راهپیمایی 22بهمن وظیفه همه ما مسئولان را سنگین تر از گذشته می کند.
امام جمعه ریگان بیان داشت راهپیمایی 22بهمن یک پیام برای دشمن مخابره کرد وان پیام این است که مردم به اصل نظام وانقلاب معترض نیستند مردم نسبت به بی عدالتی ها تبعیض ها وناکارامدی برخی از مسئولان اعتراض دارند.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.