به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، کورش خرد در این باره گفت: اداره محیط زیست منطقه ۱۱ در راستای اجرای ماده دوم و ششم مصوبه «برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صوتی در شهر تهران»، ابلاغی شورای اسلامی شهر جهت اولویت‌بندی و اجرای راهکارهای کاهشی آلودگی صوتی اقدام به بروزرسانی مراکز درمانی (بیمارستان) و آموزشی (مهدکودک‌، مدرسه ودانشگاه‌) واقع در منطقه کرد.
وی افزود: مشخص شدن موقعیت دقیق مراکز حساس به آلودگی صوتی از جمله مراکز درمانی و آموزشی نسبت به شبکه معابربا توجه به آخرین تغییرات در سطح منطقه از طریق برداشت میدانی داده ها  با استفاده از نرم افزار (Map.Pad) - قابل نصب بر روی گوشی های همراه - در دستگاه UTM از ابتدای آذر ماه در سطح نواحی چهار گانه انجام شد.  
خرد خاطر نشان کرد: در موارد پیشنهادی این مصوبه آمده است که پهنه جدیدی به نام پهنه حساس silent zone   شامل مراکز درمانی و آموزشی با حریم ۱۰۰ متر به جدول حد مجاز صدا در شهر تهران اضافه شود.

منطقه ۱۱ شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی , از شرق به خیابانهای وحدت اسلامی و حافظ , از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابانهای شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی ) و میدان حق شناس محدود می شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.