به گزارش روز دوشنبه شهرداری منطقه ۳، «علی وفقی» گفت: مسابقه نقاشی ترافیکی با عنوان نقش و مقش با هدف ارتقا فرهنگ ترافیک شهروندان برگزار و  ایمنی در رفت و آمد، شهر بدون آلودگی، حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری از محورهای این مسابقه نقاشی است.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرامنطقه ای است،  افزود:‌ هر فرد می تواند با ارسال ۳ نقاشی در مسابقه شرکت کند  و نقاشی ها باید توسط خود فرد کشیده شده باشد.
وفقی اظهار داشت: این مسابقه از امروز آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا ۳۰ بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه و یا به ttud۳۲۰۱۹@gmail.com ارسال کنند تا توسط هیئت متشکل از صاحب نظران و کارشناسان امر بررسی می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۳ با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد،   ادامه داد: علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از شرایط حضور در این مسابقه و قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس، تا سی ام بهمن ماه می توانند به آدرس خیابان شریعتی پایین تر از حسینه ارشاد ساختمان شماره ۲ شهرداری منطقه ۳ طبقه ۲ واحدآموزش ترافیک مراجعه و یا آثار خود را به این آدرس اینترنتی http://ttud۳۲۰۱۹@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.