به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج: محمدرضا احمدی نژاد  با اشاره به برگزاری جلسه بررسی بهنگام سازی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج، اظهار داشت: مدیریت تقاضای سفر شهروندان، کاهش سفر در ساعت اوج ترافیک، باز توزیع سفرها و افزایش سهم حمل و نقل عمومی از سفرهای درون شهری از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح بهنگام سازی حمل و نقل و ترافیک به شمار می‌رود.

وی افزود: قابلیت اجرای این پروژه در سه بخش حمل و نقل عمومی، حمل و نقل خصوصی، راهکارهای مدیریتی  و طرح های مرتبط با توسعه پیاده مداری بر اساس میزان اعتبارات اختصاصی مورد ارزیابی کارشناسان و مشاورین قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: برآورد دقیق جمعیت پذیری شهر و نرخ رشد بر اساس طرح‌های بالا دستی، تفکیک سهم سفرها بر حسب انواع رویکردهای حمل و نقلی به ویژه حمل و نقلِ همگانی و انجام مطالعات جامع تبادل کرج و تهران به صورت ترکیبی و یکپارچه از اقدامات صورت گرفته در بهنگام‌سازی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج است.

احمدی نژاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت رعایت اسناد و چشم انداز کلان کشوری و منطقه‌ای؛ لزوم توجه به موارد مذکور در تمامی بخش ها مورد تاکید قرار گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1269556
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.