به گزارش ایرنا، محمد رضا احمدی نژاد روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت :سندهای فرادست در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کرج دیده شده که در اوایل سال آینده اجرایی می شود.
وی ادامه داد: در این برنامه ها تلاش براین است که طرح های حمل ونقل و ترافیک کرج هدفمند پیش برود تا بهره وری نمود زیادی درشهر داشته باشد.
احمدی نژاد گفت: برنامه 5 ساله حمل ونقل و نقل کرج اکنون درحال بازنگری است و برای آن شاخص تعریف می کنیم که اگر در روند اجرایی مشکلی پیش آمد قابل اصلاح باشد.
وی با بیان اینکه از طرح ها ، موضوع 'شهرخوانا' است که مسافران بتوانند به راحتی نشانی های مورد نظر را با استفاده از تابلوها پیدا کنند و این طرح در سه مرحله باز طراحی وا 80 درصد انجام شده است .
احمدی نژاد گفت: مهم ترین هدف معاونت حمل و نقل شهرداری کرج ، بحث ای تی اس یا هوشمند سازی است که بخشی از آن مربوط به نظارت تصویری کنترل محدوده ترافیکی است و بخش دیگر هوشمند سازی چراغ ها و تقاطع ها است .
وی افزود: هوشمند سازی به ما کمک می کند تا بخشی از ترافیک را جابه جا کنیم و برای نصب 500 دستگاه
دوربین درمعابر شهر برنامه ریزی کرده ایم .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: یکی از ضعف ها در معابرکرج ، کانالیزه نشدن محل عبورعابران پیاده است که درچارچوب طرح جامع هدایت و عبورعرضی عابر پیاده تعریف شده است.
وی گفت: اولین چراغ ویژه عابر پیاده به زودی در خیابان طالقانی شمالی نصب و راه اندازی می شود .
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بزرگراه شمالی کرج دارای کارکرد آزاد راهی نیست ، افزود: این پروژه تنها دارای کارکرد روان سازی ترافیک در محدوده شهری است.
وی با اشاره به راه اندازی خط بی آر تی در کرج گفت: این خط یکصد دستگاه اتوبوس نیاز دارد که روزانه 10 هزار مسافر با استفاده از آن جابه جا می شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.