محمدرضا احمدی نژاد روز پنجشنبه گفت: خط کشی و نصب علائم مطابق با استاندارد ، ایمن سازی و کانالیزه کردن عبور عابرین پیاده و خودروها در تقاطع ها و میادین چراغ دار و بدون چراغ از مهم ترین محورهای این طرح است.
وی خاطرنشان کرد: طرح کانالیزه کردن در فاز اول در تقاطع هایی چون سه راهی پونه غربی _ بلوار گلشهر، میدان جمهوری اسلامی، چهارراه گلزار، چهارراه شهرداری _مسیح پاکدل، میدان شهدا، میدان طالقانی، چهارراه هفت تیر تقاطع سه راهی موذن _ باغستان اجرایی می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: علاوه بر اجرای طرح کانالیزه کردن عابر پیاده، سایر عملیات های اجرایی شامل مناسب سازی محل های عبور و مرور معلولین، تابلوگذاری و نرده گذاری در محل های مورد نیاز نیز انجام خواهد شد.
وی تسهیل در تردد معابر پرازدحام در محدوده شهر کرج را از اولویت های مهم معاونت حمل و نقل ترافیک عنوان کرد و گفت:علی رغم اقدامات صورت گرفته و اصلاح‌هندسی همچنان برخی محدوده ها با مشکلات ترافیکی روبرو هستند.
وی گفت: نشستی با حضور مسئولان مرتبط در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، اتحادیه و هیئت امنای میدان باربرگزارشد که در این نشست به بررسی مشکلات ترافیکی در محدوده میدان مرکزی تره و بار پرداخته شد.
این مسئول اظهار داشت:با برنامه ریزی های صورت گرفته میدان مرکزی میوه و تره بار از این پس با به بکارگیری مشاور مطالعاتی با نظارت کارشناسان معاونت حمل و نقل می تواند پس از مطالعات مراحل تصویب و اجرای آن با رویکرد بهبود تردد، خودروهای سنگین و سبک در معابر اتصالی بین معابر کرج و جاده محمدشهر صورت گیرد. 7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.