سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۳:۴۴ بامداد حادثه آتش سوزی گسترده  کارگاه چوب و مصنوعات چوبی در خیابان نرگس محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی کارگاهی مسقف با سقف های شیروانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع بود که یک نیم طبقه نیز برای استراحت کارگران احداث شده بود.
وی با بیان اینکه آتش بخش زیادی از این کارگاه را فرا گرفته بود ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از این داشت که یک کارگر در محل آتش سوزی قرار دارد که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات جستجو شدند.
ملکی خاطرنشان کرد: پس از دقایقی آتش نشانان جسد سوخته کارگر جوان ۱۸ ساله تبعه کشور افغانستان را پیدا و همچنین پس از دقایقی تلاش موفق شدند آتش را مهار کنند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است یادآور شد: محله مرتضی گرد در جنوب غربی پایتخت قرار دارد که تعداد زیادی کارگاه های چوب که نسبتا قدیمی نیز هستند وجود دارد که مالکان باید نسبت به نوسازی سیستم برق و همچنین سیستم گرمایشی این کارگاه ها اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.