سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح کاشف ۵ در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عاملان تیراندازی محله افسریه که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و کشته شدن یک راننده اسنپ شده بودند توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این اشرار در قالب یک باند سه نفره ۱۴ آذر ماه امسال با استفاده از سلاح های سرد و گرم اقدام به تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح در یک قهوه خانه کرده بودند.

۲۲۴ سارق حرفه ای پایتخت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۲۴ سارق حرفه ای پایتخت در طرح کاشف ۵ دستگیر شدند که از این تعداد ۸۱ زورگیر و کیف قاپ، ۵٢ سارق منازل و ۵٠ نفر سارق خودرو و موتورسیکلت بودند.

وی تصریح کرد: همچنین ١٩ متهم در قالب ۶ باند جعل و کلاهبرداری، چهار نفر در قالب یک باند سرقت مسلحانه، ٢ قاتل، ٣ آدم ربا و ١٣ نفر از محکومین نیز در طی این طرح توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: از ۲۲۴ سارق حرفه ای ١۵٨ متهم دارای جرم‌های متعدد هستند که به ۲ هزار و ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی در ادامه گفت: پنج قبضه سلاح شکاری و جنگی و بالغ بر هفت هزار وسایل سرقتی و محتویات داخل خودرو، ١۵٠ دستگاه از انواع گوشی موبایل ، بیش از ده‌ها تخت فرش نفیس و ١۶ کیلوگرم  مواد مخدر در این طرح از سارقان کشف شد.

فروشندگان صندلی‌های پزشکی دانشگاه آزاد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از دستگیری عاملان جعل مدارک دانشگاهی و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: باند ٩ نفره اقدام به فروش صندلی به قیمت ۵٠٠ تا ۶٠٠ میلیون تومان می کردند که دستگیر شدند و در این رابطه تاکنون ۴٠ نفر از قربانیان این باند شناسایی شدند .

رحیمی گفت: یک باند ٩ نفره دیگری با استفاده از بابکت (مینی لودر) درب یک شرکت مهم در غرب تهران را از جا در آورند و افراد شاغل در این شرکت را در یکی از اتاق های شرکت زندانی کردند و پس از آن لوازم داخل ساختمان را به سرقت بردند دستگیر شدند.

 سارق سابقه دار اموال اتباع خارجی دستگیر شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سارق سابقه داری که با شناسایی اتباع خارجی در هتل های پایتخت آنان را تعقیب و سرقت می کرد دستگیر شد.

رحیمی افزود: ۴٠ شرکت لیزینگی غیر قانونی نیز  توسط پلیس شناسایی و افراد آن دستگیر شدند.

وی گفت:‌ شرکت های لیزینگ باید دارای مجوزهای قانونی از بانک مرکزی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.