محمد تقی‌زاده عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بخش های آموزشی دانشگاه های این استان فردا تعطیل شد.

پیش از این اعلام شده بود که مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ و مدارس استان تهران در تمام پایه‌های تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا (دوشنبه) تمام مقاطع تعطیل خواهند شد.

همچنین تمام مسابقات ورزشی در فضای باز اعم از مسابقات لیگ تعطیل و فعالیت‌های معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن تا اطلاع ثانوی متوقف است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرده است بدلیل استقرار جوی پایدار، وارونگی دما و نوزیدن باد مناسب آلودگی هوای پایتخت تا فردا ظهر ادامه دارد.

همچنین بر اساس اعلام رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش آلودگی هوای پایتخت فردا طرح زوج و فرد از درب منازل نیز در پایتخت اجرا می شود.

کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه با افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شاخص لحظه‌ای ۱۶۹ برای همه گروه‌های جامعه ناسالم شد.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از صبح امروز در سومین روز متوالی هوای تهران برای گروه‌های حساس (بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار و کودکان) در شرایط ناسالم بود که در ساعت ۱۳ امروز برای همه گروه ها ناسالم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.