به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون،  سیداسماعیل جعفرپور اظهارداشت: کانون کارآفرینی فرهنگسرا برای دومین سال با فرارسیدن فصل سرما با همکاری و مشارکت شهروندان خیر منطقه ۹ برای کودکان کار لباس گرم می‌بافد.

وی گفت: در این پویش با مشارکت خیرین، انجمن‌های مردم‌نهاد، کانون کارآفرینی و مساجد منطقه ۹، مواداولیه رایگان در اختیار خیرین قرار می‌گیرد تا بعد از بافت در اختیار کودکان کار قرار بگیرد.
جعفرپور افزود: سرمای هوا باعث شده تا گروه کثیری از بانوان منطقه در این طرح جهادی و داوطلبانه،  برای کودکان بی‌بضاعت و کودکان کار لباس گرم ببافند و سردی زمستان را با گرمی دل‌هایشان از بین ببرند.
رئیس فرهنگسرای کار و تعاون با اشاره به برگزاری دوره آموزشی رایگان بافتنی توسط اعضای کانون بانوان این فرهنگسرا اظهارداشت: در این دوره به شهروندانی که می‌خواهند در پویش شرکت کنند آموزش دهیم و لباس‌های گرم از جمله بلوز، جلیقه، کلاه و شال‌گردن را به این کودکان هدیه کنیم و در این راه نیازمند یاری شهروندان هستیم.
وی گفت: علاقه­‌مندان برای شرکت در این پویش می­‌توانند مواد اولیه رایگان را از فرهنگسرای کار و تعاون تحویل بگیرند و در سایزهای متفاوت برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر لباس ببافند.
جعفرپور تاکید کرد: در این طرح هیچ چیز به اندازه لبخند رضایت این کودکان برای ما رضایت‌بخش نیست.
فرهنگسرای کار در بزرگراه یادگار امام جنوب(ره)، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.