فریدون عطایی عصر یکشنبه در حاشیه پانردهمین کارگروه رفع موانع تولید که در محل استانداری تهران برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: امروزه یکی از معضلات بخش صنعت کشور و استان تهران عدم توجه به بخش سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار ارتباط مستقیمی با اشتغال دارد، افزود: برای جذب سرمایه گذار به دنبال تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذار و اشتغال استان تهران هستیم که تلاش می کنیم تا پایان سال این کار انجام شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاران استان تهران ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات جزیره‌ای از نحوه سرمایه‌گذاری و اشتغال در بخش‌های مختلف استان تهران وجود دارد و می‌توانیم با یکپارچه کردن این اطلاعات، دسترسی ساده‌تری به بخش‌های داخلی و خارجی و مجموعه‌هایی که می‌توانند در تهران سرمایه‌گذاری مناسبی داشته باشند، پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی در این بانک اطلاعاتی محل های قابل سرمایه گذاری در استان تهران را به سرمایه گذاران معرفی می کنیم تا سرمایه گذاران با اطلاعات کامل بتوانند در این شهرک های صنعتی فعال شوند.

به گفته عطایی، در استان تهران تمامی شهرک های صنعتی و کارخانجات به زیرساخت های اولیه نظیر ساختمان، بنا و ماشین آلات مجهز هستند و با کمک دولت و سرمایه گذاران می توان با قدرت بیشتری صنعت استان تهران را به جلو هدایت کرد.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین کارگروه رفع موانع تولید استان تهران نیز گفت: این جلساتَ با هدف رفع مشکلات واحدهای صنعتی برگزار می شود که در این جلسه به مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان های تهران و قرچک رسیدگی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.