به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو کالای قاچاق در داخل سوله‌ای در سطح شهرستان ورامین، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی  قرار گرفت.  
وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل نگهداری این کالاها اعزام و در بازرسی از این سوله ۲ هزار کارتن معادل ۲۰ تن انواع سموم و کودهای کشاورزی با برندهای خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف کردند.
سردار عزیزی تصریح کرد: کارشناسان اداره جهاد کشاورزی ارزش اقلام مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با دستور قضائی، این انبار پلمب شده و یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.
کشف دو هزار عدد ساعت مچی قاچاق در ورامین
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین نیز از کشف ۲ هزار عدد ساعت مچی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بخش جواد آباد خبر داد.
بر اساس این گزارش، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در خصوص این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش جواد آباد ورامین در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور چرمشهر به منظور بررسی موضوع، به محل اعزام شدند.
وی افزود: راننده این خودرو به علت جراحت شدید، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شده بود ولی در بازرسی از خودرو، ۲ هزار عدد ساعت مچی خارجی به منظور پیشگیری از سرقت احتمالی و بررسی‌های بیشتر به کلانتری منتقل شد.
وی گفت : در این حادثه راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
بیرانوند تصریح کرد: با توجه به عدم ارائه مدارک مربوط به ساعت‌ها از سوی اولیاء دم مبنی بر عدم قاچاق، ۲ هزار عدد ساعت خارجی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده به همراه پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.