رییس مرکز اورژانس تهران روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف در ساعت ۸:۱۱ امروز در مسیر جنوبی بزرگراه باکری، خروجی حکیم به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران یادآور شد: در این حادثه خودرو پراید با ۵ سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی در محل واژگون شد.

به گفته وی، تکنسین‌های اورژانس بلافاصله اقدامات درمانی خود را آغاز کرده و هر ۵ مصدوم را در محل درمان کردند.

بزرگراه شهید باکری در غرب پایتخت واقع شده است.

گازگرفتگی در جنوب تهران ۳ مسموم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران در ادامه از حادثه گاز گرفتگی در سرایداری مدرسه ای در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند.

وی افزود: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس از نزدیک ترین پایگاه به محل حادثه در خیابان جواد قمی فشافویه اعزام شدند.

پیمان صابریان ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله عملیات احیا را آغاز کرده و پس از دقایقی موفق شدند وضعیت هر ۳ مسموم را بهبود بخشند.

رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است از شهروندان خواست در فصل سرما از سیستم گرمایشی مناسب و استاندارد استفاده کنند.

تصادف زنجیره ای در آزاد راه پردیس ۲ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران همچنین  از تصادف زنجیره ای ۵ خودرو در آزاد راه پردیس خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی تصریح کرد: بعد از تونل یکم آزاد راه پردیس ۵ خودرو بدلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند که تکنسین های اورژانس پس از حضور در محل نسبت به درمان ۲ مصدوم اقدام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.