به گزارش روز دوشنبه، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، هدف از اکران این نمایشگاه آشنایی با ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی است که در محتوای این نمایشگاه از سخنان ضد آمریکایی چهره های مشهور سیاسی و فرهنگی خارجی بر ضد سیاست های استکباری دولت آمریکا استفاده شده است.  

 این برنامه که با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی بنیاد روایت فتح اجرا شده به مدت ۸ روز در ایستگاه تجریش برپا است.

به همین مناسبت نمایشگاه پوستر "آمریکا در کلام رهبری" با موضوع گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری درباره دسیسه های استکبار جهانی در ۲ ایستگاه تئاترشهر و شادمان و نیز نمایشگاه کاریکاتور "حقوق بشر امریکایی" با موضوع جنایات بشری دولت آمریکا به زبان طنز در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی در معرض نگاه مسافران مترو قرار دارد.

همچنین به مناسبت روز دانش آموز و همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی برنامه فرهنگی و هنری با عنوان "استکبار ستیزی" با همکاری و مشارکت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اجرا شد.

در این برنامه همزمان با راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، گروه هنرمندان مردان نقره‌ای در ایستگاه مترو طالقانی با اجرای مفهومی و حرکت بین مسافران و با استفاده از پلاکاردهایی حاوی پیام‌های ارزشی و انقلابی و با هدف ترویج فرهنگ استکبارستیزی و مبارزه با ظلم پیام خود را به مسافران رساندند.

مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان امروز (دوشنبه) در خیابان طالقانی تهران برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.