انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: تولیدکنندگان، سربازان جبهه اقتصادی در مقابل توطئه‌گران هستند و باید از آنها حمایت کنیم. 

وی ادامه داد: دشمنان هر روز به دنبال یک توطئه برای مردم هستند، ما باید برای مقابله با تحریم‌ها اشتغال موجود را حفظ و برای ایجاد اشتغال جدید تلاش کنیم.

در این جلسه موضوعاتی در خصوص گازرسانی به رباط کریم، مشخص کردن محدوده شرکت شهرک‌های صنعتی و تحت پوشش قرار دادن بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار که دارای مشاغل خانگی هستند، بررسی شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران نیز در این جلسه گفت: مقرر شد مکاتبه‌ای از سوی استاندار تهران با وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخص کردن محدوده شرکت شهرک‌های صنعتی رباط کریم صورت گیرد همچنین بیمه سرپرست‌ خانوارهایی که دارای اشتغال خانگی هستند، پیگیری شود.

به گفته محمد چالویی مشخص شدن محدوده چهار شهرک قانونی صنعتی رباط کریم از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود که مقرر شد در این زمینه نامه ای از سوی شرکت شهرک های صنعتی به وزیر راه و شهرسازی ارسال شود.

وی در خصوص عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان اشتغال نیز گفت: اقدامات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ضعیف است اما با برگزاری جلسات امیدواریم شرایط بهبود یابد. 

چالویی اضافه کرد: بانک‌های صنعت، معدن و تجارت و آینده نسبت به دیگر بانک‌ها عملکرد خوبی در خصوص تخصیص تسهیلات به متقاضیان جویای کار داشته‌اند و بانک ملی نیز قول مساعد داده، با توجه به نوع پرونده‌های اشتغال، این تسهیلات با سرعت بیشتری ارائه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.