«محمد صیدلو» شامگاه چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان تهران ۱۱ آبان ماه جاری با اعزام ۴ هزار دانش آموز آغاز می شود.

وی اظهار داشت: کار اعزام دانش آموزان استان تهران به اردوی های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس طی مراسمی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه کار اعزام دانش آموزان از ۱۱ آبان ماه آغاز و تا پایان اسفندماه امسال ادامه دارد،‌ گفت: روند اعزام دانش آموزان در دی ماه به دلیل برگزاری امتحانات سالانه متوقف و پس از پایان امتحانات از سرگرفته می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۲۳ هزار دانش آموز استان تهران در ۱۱ مرحله به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
به گفته صیدلو، مدت برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روز است و یک پیشکسوت دفاع مقدس نیز به عنوان راوی و یک روحانی به عنوان مبلغ  در کاروان دانش آموزان حضور دارند.

وی افزود: وی توضیح داد: دانش آموزان در این اردوها از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر هشت و اروند کنار دیدن کرده و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.