حسن بابایی در حاشیه نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی۱۳ آبان یک جلسه امنیتی، انتظامی و یک جلسه اجرایی با حضور مسئولین دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

وی با اشاره به مصوبات جلسه خاطر نشان کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های شهرستان، نحوه برگزاری راهپیمایی و برقراری نظم در بین شرکت‌کنندگان، تامین خودرو برای انتقال راهپیمایان، مدیریت تامین سخنران، مجری و قرائت قطعنامه از مصوبات این جلسه بود.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف در تاریخ انقلاب و نماد استکبار ستیزی مردم شریف ایران است، اظهار داشت: قطعنامه توسط یک دانش آموز به نمایندگی از ۳۵ هزار نفر از دانش آموز شهرستان پردیس قرائت می‌شود.

بابایی گفت: راهپیمایی ساعت ۹ صبح با حضور دانش آموزان پردیس، بومهن و جاجرود از مبدا میدان عدالت پردیس به طرف میدان امام تا ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه‌های توزیع عرضه اقلام فرهنگی از سوی شهرداری پردیس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برپا و اقلامی نظیر پرچم، تراکت، لوح فشرده آموزشی و کتاب به راهپیمایان عرضه خواهد شد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی در بین راهپیمایان مقرر شد، دانش‌آموزان به همراه مدیران و معلمان خود در ساعت معین در میدان عدالت حضور داشته باشند.

بابایی گفت: کارکنان ادارات در صورت موافقت روسای خود در راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳ آبان شرکت کنند.

وی ضمن تقدیر  از مشارکت دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم راهپیمایی اظهار داشت: سال گذشته ۷ هزار دانش‌آموز در راهپیمایی شرکت کردند با توجه به فراخوان اعلام شده و حضور تعداد بیشتری از شهروندان در این مراسم، تعامل بین دستگاه های شهرستان در برگزاری هر چه بهتر  راهپیمایی ضرورت دارد.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.