محمدحسن محمدی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت شهرستان دماوند با اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی و پس از کسب اخبار موثق مبنی بر دپوی قاچاق کالا و تردد کامیون‌های مشکوک به داخل مکان مشخص در روستای مهرآباد بخش رودهن عملیات برآورد اطلاعاتی و شناسایی کامل سوله فوق را در دستور کار آنان قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از کارگاه فوق اقدام کردند که تعداد قابل توجهی بشکه و بطری‌های روغن با مارک خارجی، مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی دست‌ساز و دستگاه‌های تزریق و پلمب و بسته‌بندی روغن موتور و گیربکس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در راستای کشف این سوله، دو نفر متهم دستگیر و جهت معرفی به دستگاه قضایی به پلیس امنیت شهرستان دماوند منتقل شدند.

محمدی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند؛ برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاق کالا از مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: عوامل ناامنی باید بدانند که مأموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار و گوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سودجویی را از آنها خواهند گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.