سرپرست هیات تیرو کمان استان تهران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در بخش W۱ از ۲۹ مهر تا سوم آبان در کشور تایلند برگزار شد که ۶ نماینده مرد و زن کشورمان برای کسب سهمیه پارالمپیک با رقبای خود پیکار کردند.  

کتایون طبسی با بیان اینکه در این رقابت ها ۲ نماینده از استان تهران شرکت داشتند گفت: روز گذشته در فینال این رقابت ها دو کماندار تهرانی تیم ملی کشورمان در ماده W۱ مقابل هم قرار گرفته که در پایان کاکوش با امتیاز ۱۳۲ بر ۱۲۵ حریف خود محمدرضا زندی را مغلوب کرد.  

وی ادامه داد: کاکوش در ابتدا در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۲۲ مقابل نماینده کره جنوبی به برتری رسید و فینالیست شد.  

مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو روز سه شنبه چهارم شهریور سال ۱۳۹۹ برابر با ۲۵ آگوست ۲۰۲۰ در کشور ژاپن آغاز می شود. بنا بر اعلام این ستاد، در روز افتتاحیه، رقابتی برگزار نمی‌شود و ورزشکاران از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه برابر با ۲۶ آگوست ۲۰۲۰ وارد میدان مسابقات خواهند شد.

نخستین رشته ای که در آن مدال توزیع می شود دوچرخه سواری است. ۵۴۰ مدال طلا در این رویداد بزرگ جهانی توزیع خواهد شد. در این تورنمنت بزرگ جهانی رشته دوومیدانی پر رویدادترین رشته ورزشی در پارالمپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.