به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان اظهارداشت: این راهپیمایی صبح شنبه(۱۱ آبانماه) از مقابل کانون سمیه شهرری تا میدان حرم برگزار می‌شود و به حتم مردم ری از این مراسم استکبارستیزی همانند سال‌های قبل از آن استقبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی با مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، شهرداری منطقه ۲۰، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی ری برگزار می‌شود.

مسلمی در مورد برنامه‌های روز ۱۳ آبان‌ماه نیز گفت: مسیرهای راهپیمایی در این روز همزمان در شهرهای تابعه از جمله حسن آباد، قیامدشت، کهریزک و باقرشهر همچون سال‌های گذشته مشخص شده و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: آیین راهپیمایی روز قدس در شهرری نیز از کانون سمیه و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و در میدان حرم عبدالعظیم(ع) پایان می‌یابد.

دبیر شورای هماهنگی شهرستان ری گفت: قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای ری نیز طبق مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند و یکصدا ندای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر خواهند داد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ غرفه فرهنگی و ایستگاه صلواتی در طول مسیر راهپیمایی بر پا می‌شود، ضمن اینکه ۲ هزار پرچم ایران و بسته‌های فرهنگی توزیع می‌شود.

مسلمی بیان کرد: تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس برای حمل این تعداد از دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و به مکان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.