محمدرضا بختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تشریح خدمات رسانی به زائران اربعین در عراق اظهار داشت: شبکه آبرسانی به موکب ها در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین توسط ۱۸۰ نیروی کارشناس این شرکت فعال شده است.

وی افزود: امسال یک هزار و ۱۰۰ سرویس حمام از جمله ۲۵۰ سرویس در نجف، ۳۰۰ سرویس در کربلا و بقیه سرویس ها در سامرا و کاظمین برای رفع نیازهای زائران تجهیز شده است.

بختیاری بیان داشت: همچنین۱۴ دستگاه خودرو سنگین شامل تانکر آب‌رسانی، واترجت برای دفع و شست‌ و شوی فاضلاب راه‌ها و نیز ۱۱ دستگاه بویلر برای گرم‌کردن آب در شهرهای نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که شهرهای نجف و کربلا زیرساخت های لازم را برای این تعداد زائر ندارند گفت: امسال شاهد افزایش تعداد زائران شده‌ایم که در همین راستا ۲۵ نیروی این شرکت به همراه چهار داستگاه واترجت برای شست و شو و دفع فاضلاب به صورت شبانه روز در مکان های مختلف به ویژه در مسیر پیاده روی نجف به کربلا خدمات رسانی می کنند.

وی ابراز داشت: در کنار این خدمات تانکرهای سیار آبرسانی نیز در مکان هایی که شبکه آبرسانی فعال نیست خدمات ارائه می‌کنند.

بختیاری تاکید کرد: همچنین چهار آزمایشگاه سیار در عراق و یک آزمایشگاه در مرز به صورت مداوم، کیفیت و بهداشت آب را آزمایش می کند تا سلامت زائران تامین شود.

وی با اشاره به خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز ایران و عراق گفت: هشت تانکر برای آبرسانی سیار و ۴۰ سرویس حمام در چذابه مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطر نشان کرد: نصب تجهیزات و خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران که از یک ماه پیش در عراق آغاز شده است تا دو روز بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

تهرام/۸۱۳۸//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.