غلامرضا خوش خلق روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های برقی این شرکت با حضور وزیر نیرو افزود: در ۲ تا ۳ سال گذشته با وجود همه سختی‌ها نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر کابل کشی در تهران انجام شده که کاری بزرگ است.

وی اضافه کرد: کار کابل‌کشی به دلیل ممانت شهرداری فقط شب‌ها ممکن است و همین موضوع  سختی کار را بیشتر کرده است.
وی میزان رشد بار شبکه در تهران را ۴ درصد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تابستان امسال با مصرف ۱۱هزار مگاوات برق پیک مصرف در تهران پشت سر گذاشته شد.
خوش خلق به افتتاح طرح های برقی این شرکت اشاره کرد و گفت: طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳  کیلوولت شوش یکی از این طرح ها است که به دست وزیر افتتاح شد.
 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ ای تهران گفت: این پروژه با هزینه ‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و با هدف تعدیل بار ترانس‌ها و پایداری شبکه احداث شده است.
خوش‌خلق افزود: پست برق شوش پیش از این دارای دو ترانسفورماتور بوده که در طرح موجود با افزودن یک ترانسفورماتور دیگر به آن، ظرفیت پست ۱۸۰ مگاولت آمپر ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه ارتقای این پست با استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی انجام شده است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شرایط شبکه، پایدار خواهد شد.
خوش خلق خاطرنشان ساخت:: پست برق شهدا از نوع AIS با سیستم کنترل DCS  است که با هدف نوسازی و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهدای قدیم به مرحله برق‌داری رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.