به گزارش ایرنا، امیر سردار «ایرج تذکری» روز شنبه در جمع نیروهای مسلح شهرستان ری در باقرشهر اظهارداشت: آمریکایی‌ها پس از آنکه از تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بی‌نتیجه ماندند، سعی در تسلیم از طریق مذاکره را دارند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ایرانی‌ها نباید در هیچ سطحی با آمریکایی‌ها مذاکره کنند»، افزود: سران سیاسی کشور در سفر اخیر به سازمان ملل به‌خوبی عمل کردند.

تذکری ادامه داد: مستکبران جهان باید از مقاومت هشت ساله ملت ایران در جنگ تحمیلی درس بگیرند و بدانند که ایرانیان با زور و قدرت مجبور به انجام کاری نمی شوند.

وی با بیان اینکه محور مقاومت ادامه راه انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است، ابراز کرد: امروز مظلومان عالم با تفکر و ایده‌ای که جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است، اقدامات بزرگی در مقابل زیاده‌خواهی کشورهای استکباری عالم از جمله آمریکا انجام می دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در ادامه به رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: ایثارگران ایران اسلامی با اینکه پس از انقلاب با مقاومت جانانه خود برای اولین بار در تاریخ معاصر کشور اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

احمد اسماعیلی راد ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، کشور ایران در منطقه ناامن دنیا دارای امنیت کامل است.

 در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم داود گیلانی، احمد باروتی و مرادعلی خاوری با اهدای لوح تجلیل شد.

۳۲۱۸/6003/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.