به گزارش روز دوشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان گفت: این برنامه ها با توجه به شعار سال و محوریت آموزش و مهارت در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری در استان تهران انجام می شود.

به گفته وی برنامه های هفته گردشگری شامل موارد ذیل است:

(۶ تا ۱۰ مهر  ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ برگزاری کارگاه آموزشی در موزه فرش با مشارکت  انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری).

(۶ تا ۱۰ مهر ساعت ۲۰ الی ۲۱ گپ و گفت با چهره های موفق در صنعت گردشگری در  محل انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری).

(۶ تا ۱۰ مهر ساعت ۲۲ الی ۲۳ دوره آموزش مجازی با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری). 

(۴ مهر برگزاری کارگاه آموزشی " باک پر سفر کنیم " با محوریت ترویج یک سفر ایمن و لذت بخش ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل موزه پمپ بنزین در خیابان سعدی).

(۵ مهر پیاده روی فعالین صنعت گردشگری ساعت ۸:۳۰ صبح از خانه تاریخی مهربان).

جانفشان همچنین با بیان اینکه برنامه های فوق با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد افزود: بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران برگزار می شود.

وی گفت: از تاریخ ۶ تا ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران افزود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برای علاقه مندان برگزار و همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد  اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری برگزار می شود.

جانفشان گفت: همچنین تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می شود.

گفتنی است علاقه مندان برای اطلاع و شرکت در تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.

تهرام/۷۲۴۷//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.