به گزارش ایرنا پیروز حناچی که صبح روز دوشنبه اول مهر زنگ آغاز سال تحصیلی را در دبیرستان ماندگار البرز پایتخت نواخت ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: خرسندم که در یکی از تاریخی‌ترین مدارس کشور که از لحاظ سابقه، معماری و فضای آموزشی ویژه است حضور دارم؛ همواره نام البرز در کنار آموزش دوره معاصر کشور درخشیده است.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: باید تلاش کنید آماده حل مشکلات شوید زیرا موفقیت هر کشور از گذر علم، دانش و تحقیقات به ثمر می‌رسد و شما بسیار تاثیرگذارتر خواهید بود.

شهردار تهران افزود: بخش زیادی از زندگی ما در فضاهای شهری اعم از تفریحی و ورزشی می‌گذرد، از همین رو تلاش می‌کنیم با بالا بردن کیفیت این فضاها به نفع همه مردم عمل کنیم.

وی افزود: رعایت نظم و قانون که از مدارس شروع می‌شود و بعد به جامعه می‌رسد از همین سنین شکل می‌گیرد و تلاش داریم با کمک دانش آموزان و خانواده ها این مشکلات را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور نیازمند نیروی بانشاط، خلاق و علمی است و امیدوارم این دوران که خیلی زود می‌گذرد برای دانش آموزان پر بار باشد و زمینه را برای خدمت بیشتر به کشور فراهم آورد.

تهرام/۹۳۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.