به گزارش ایرنا، سردار سیروس صابری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران نمایشگاه دریاچه شهدای خلیج فارس ، بوستان ولایت ، بوستان آزادگان و میدان امام حسین(ع) را از جمله مهمترین نمایشگاه ها ذکر کرد که در این هفته برگزار می شود.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله(ص) افزود: در این نمایشگاه همچون سال های گذشته به گونه ای برنامه ریزی شده که فضا سازی و روایت راویان در مدارس نیز اجرا خواهد شد.

صابری ادامه داد: در هفته دفاع مقدس حدود ۵۰۰ سخنران در مدارس و دانشگاه ها روایت دفاع مقدس خواهند کرد.

جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: درهفته دفاع مقدس روایت گری و کارهای هنری مرتبط با این ایام در مساجد ، بوستان ها و ادارات عمومی و دولتی نیز برگزار می‌شود.

وی بازدید از خانواده های معظم شهدا ، و نیز خانواده های شهدای اقلیت دینی ، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از نخبگان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

صابری بیان داشت: مسابقات و جشنواره های فرهنگی و ورزشی و همچنین روزمایش در دریاچه خلیج فارس و پرش چتربازان از برج میلاد توسط گروه های فرهنگی سپاه و بسیج تهران بزرگ نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس بازآفرینی عملیات های کربلای ۳ ، کربلای ۴ و والفجر ۸ نیز در مکان های از پیش تعیین شده برای عموم شهروندان به تصویر درخواهد آمد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق برضد جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا ۶ مهر ادامه دارد.

تهرام/۱۱۰۹//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.