شهردار تبریز با اشاره به اینکه نامگذاری پروژه های عظیم عمرانی به نام برادان شهید را توفیق ارزشمند مدیریت شهری در اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، صادق نجفی در مراسم بهره برداری از کتابخانه ویژه فرهنگ مقاومت و پایداری جمع خانواده های شهدای مدافع حرم با بیان این مطلب افزود: در سه سال گذشته مهمترین پروژه های عمرانی تبربر به نام جاوید برادران شهید متبرک شده است . 
وی عنوان کرد: با این پشتوانه فرهنگی و اعتقادی مصمم هستیم که عمران و آبادانی شهر را با دعای خیر خانواده شهدا تداوم ببخشیم . 
نجفی گفت: در این کتابخانه مجلدهای فرهنگ مقاومت و پایداری به همراه آتار مکتوب شهدای هشت سال دفاع مقدس به زبان های مختلف چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد . 
وی اضافه کرد: اجرای پروژه های عمرانی و زیرساخت های فرهنگ مقاومت و پایداری مزین به خون و راه شهداست . 
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مجاورت این کتابخانه با گلزار شهدا می‌تواند تسهیل روند پژوهش در مورد شهدا را  برای محققان و اندیشمندان حوزه مقاومت و پایداری محقق سازد . 
وی اظهار کرد: در جهت حل مشکلات ترافیکی و سهولت پارکینگ خودروها ، همچنین رفاه حال همشهریان محترم و زائرین قبور مطهر شهدا و مومنین پارکینگ بزرگ وادی رحمت به متراژ 51 هزار متر مربع در دست احداث است . 
نجفی از دیگر پروژه های عمرانی وادی رحمت به تعریض مسیر اصلی اشاره کرد و گفت: احداث مسیر مجزا و منتهی به شهرک اندیشه با هدف سهولت تردد و زیارت گلزار شهدا اجرایی می شود . 
شهردار تبریز همچنین  با اشاره به اجرای دیگر پروژه های عمرانی مانند پارک موزه دفاع مقدس افزود: در سال جاری بالای 11 میلیارد تومان جهت افتتاح این پروژه عظیم هزینه شده است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید . 
نجفی تصریح کرد: این پروژه ماندگار به خانواده های معظم شهدا و مردم تبریز تقدیم می شود و تزیین نام معابر شهری به نام شهدا برای نشان دادن ارادت مردم و تجدید میثاق با خون شهداست .   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.