به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: هدف اصلی آمریکایی‌ها از مطرح کردن مذاکره با مسئولان کشور، تسلیم ایران اسلامی در مقابل خواسته‌های نامشروع  کشورهای غربی است.

وی با اشاره به اینکه ملت حسینی ایران اسلامی همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، افزود: مسئولان و خواص نیز باید تابع و پیرو ایشان باشند و از هرگونه مذاکره و گفت و گو با مسئولان آمریکایی اجتناب کنند.

شاهچراغی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی کشور، سیاست‌های کلان توسط ولی فقیه تعیین می‌شود و تمامی مسئولان باید بدون کم و کاست این راهبرها و سیاست‌ها را انجام دهند.

وی با اشاره به سخنان مسئولان آمریکایی که اعلام می کنند قصد ما جنگ با ایران نیست، ابراز کرد: آمریکایی در شرایط فعلی که ایران اسلامی از لحاظ نظامی بسیار قدرتمندتر از گذشته است به هیچ عنوان توانایی رویارویی و تقابل با نظام را ندارند.

امام جمعه شهرری یادآور شد: مسئولان کشور باید بدانند که مردم ایران اسلامی با روحیه حسینی و شور انقلابی که دارند؛ هرگز در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان کوتاه نخواهند آمد و با الگو از مکتب عاشورا زیر بار زندگی با ذلت نخواهند رفت.

شاهچراغی در ادامه به عجز و ناتوانی سعودی‌ها در مقابل حمله پهپادی نیروهای مردمی یمن اشاره کرد و افزود: تمام سلاح‌های پیشرفته آل سعود نتوانست در مقابل اراده مردم مظلوم یمن کار از پیش ببرد و همانطوری که جهانیان دیدند، بزرگترین میدان نفتی عربستان طعمه پهپادهای انصارالله قرار گرفت.

وی ادامه داد: حمله پهپادی انصارالله به قدری حساب شده و دقیق طراحی شده بود که پس از این حمله، آمریکایی‌ها و آل سعود جنایتکار با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود به دنبال متهم کردن ایرانیان هستند.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: صدام زمانی حمله به ایران را آغاز کرد که هنوز نیروهای نظامی کشور به خوبی پس از انقلاب سازماندهی نشده بودند، ولی مردم با حضور در صحنه و پیروی از رهبر کبیر انقلاب توانستند پیروز این جنگ هشت ساله شوند.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.