به گزارش روز سه شنبه ایرنا از کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه «پویش تا مهر با همدلی» با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند استان تهران راه اندازی شده است، اظهارداشت: از ۲۷ مرداد ماه (ابتدای فعالیت این پویش) تاکنون ۵۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین پرداخت شد.  
وی بابیان اینکه این مبلغ برای تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شده است خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۲۸۱ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۹ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و ۴۹۸ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تهیه شده است، بیان کرد: ۱۷۴ بسته لوازم التحریر ویژه دانشجویان تهیه و به آنان اهدا شده است.
پرپنچی به برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه ها از هفتم و هشتم شهریورماه آغاز شده که در مرحله دوم آن نیز همزمان با شروع مدارس در ۱۰ مهرماه با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان برگزار می شود.
وی یادآور شد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۲*۷۲۴* و یا شماره ثابت ۷۳۵۵ با انتخاب عدد ۴  نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است که طرح پویش تامهر با همدلی از ۲۷ مرداد ماه امسال در سطح استان آغاز و تا پایان سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت.  

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.