به گزارش روز شنبه ایرنا از کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه طرح احسان حسینی یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که در ماه محرم و صفر اجرا می شود، اظهار داشت: در قالب این طرح اطعام، توزیع غذای گرم و سبد کالا برای خانواده های نیازمند انجام می‌شود.

وی گفت:‌ همچنین از ابتدای ماه محرم تاکنون یکهزار و ۳۹۹ سبد کالا نیز بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.
سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به کمک های مردم نیک اندیش استان برای طرح احسان حسینی گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام نیازمندان، توزیع غذای گرم و تهیه سبد کالا هزینه شده که نسبت به سال گذشته ۱۶۷ درصد رشد داشته است.
پرپنچی به روش های کمک به طرح احسان حسینی اشاره و تصریح کرد: خیران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح احسان حسینی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان تهران و همچنین از طریق تلفن ثابت ۷۳۵۵ گزینه ۱۴ و سپس گزینه ۳ پرداخت کنند.
وی همچنین از اعلام آمادگی ۵۸۴ نفر از خیران برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین  استان تهران خبر داد و گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون به ویژه در همایش شیرخوارگان حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی این تعداد از خیران برای حمایت از ۶۲۸ فرزند یتیم و محسنین اعلام آمادگی کرده اند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.