به گزارش ایرنا، خط شش مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد. این خط از حرم عبدالعظیم(ع) آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین(ع) با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می‌شود.

علیرضا هاتفی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امروز در اثر لرزش‌هایی که به واسطه دستگاه تی بی ام(دستگاه حفاری تونل مترو) به وجود آمد، بخشی از خیابان شهید غیوری شمالی دچار فرو رفتگی هفت میلی‌متری شد.

وی تصریح کرد: با تشخیص و حضور به موقع عوامل مترو و شهرداری، خیابان ایمن‌سازی شد.

هاتفی با بیان اینکه حفاری خط ۶ مترو حد فاصل ایستگاه دولت آباد تا حرم مطهر عبدالعظیم( ع) علت اصلی این حادثه بوده است، افزود: حفاری در عمق ١٧ متری از سطح زمین انجام می‌شود و خوشبختانه این فرونشست بسیار محدود و جزئی بود.

وی یادآور شد: عوامل مترو از زیر زمین نقاط نشست کرده را با بتن و عوامل شهرداری نیز از سطح زمین محفظه‌های خالی را پر از بتن کردند.

دبیر بحران شهرداری منطقه ٢٠ تهران با بیان اینکه این فرونشست محدود و هیچ‌گونه خطری برای عابران و ساکنان نداشته است، یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه به خاطر عبور لوله گاز. آب و فاضلاب انجام شده و منطقه تا ۴۸ ساعت زیر نظر نظارت عوامل اجرایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: عوامل ادارات آب، گاز، فاضلاب، شهرداری و آتشنشانی تا ۴۸ ساعت آینده در منطقه حضور خواهند داشت و تمام امور را تحت نظر خواهند داشت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.