به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران با هدف عدم وابستگی به نظام غرب و شرق عالم به پیروزی رسید و جوانان ایران اسلامی خون پاک خود را در این مسیر تقدیم اسلام کردند.
وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی اروپائیان تلاش دارند تا ملت ایران از اصول و مبانی انقلاب اسلامی دست بردارند و این توطئه جز با مقاومت و ایستادگی ملت خنثی نمی شود.
وی با اشاره به بدعهدی های اروپا و آغاز گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: تلف کردن وقت در مقابله با توطئه استکبار جز زیان و خسارت چیز دیگری برای کشور به همراه ندارد لذا از دولت درخواست می شود تا گام سوم را محکم تر از قبل بردارد و اطمینان داشته باشد که ملت نیز در این مسیر آنان را همراهی خواهند کرد.
اسماعیلی تأکید کرد: اگر دولت مقاومت و ایستادگی را در برابر زیاده خواهی های استکبار سرلوحه خود قرار دهد و برای رفع مشکلات مردم، جهادی و انقلابی عمل کند، در رفع ناملایمات اقتصادی موفق می شود و در این مسیر باید از نظرات نخبگان و دلسوزان نظام استفاده کند.
وی اظهار داشت: با عمل کردن به رهنودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی با دستگاه قضایی، منافع مردم و نظام تأمین می شود.
امام جمعه قرچک با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان تصریح کرد: فلسفه قیام عاشورا، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم با تکیه بر قدرت خداوند است و یقینا کسی که در این مسیر گام برمی دارد، به پیروزی دست پیدا می کند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.