پیمان صابریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با برگزاری مراسم عزادارای هیات های مذهبی، تکنسین های اورژانس در نقاط مختلف از جمله امامزاده صالح (ع) تجریش، حرم عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری، امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و همچنین در نزدیکی بسیاری از تکایا و هیات مذهبی شلوغ در جنوب و مرکز تهران مستقر هستند.

به گفته وی استقرار در نزدیکی هیات های بزرگ عزاداری تا شامگاه عاشورا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۰۰ نیروی عملیاتی اورژانس تهران به همراه بیش از ۱۵۰ دستگاه موتورلانس و آمبولانس که در بیش از ۱۵۰ نقطه تهران استقرار دارند مثل همیشه به صورت ۲۴ ساعته و آماده باش آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

صابریان خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) همزمان با برپایی کاروان های عزاداری در شهر تکنسین های اورژانس نیز در میان عزاداران حضور دارند و آماده هر گونه خدمات درمانی به عزادران خواهند بود.

توصیه به عزاداران

رییس مرکز اورژانس تهران همچنین به عزاداران حسینی توصیه کرد هنگام تردد آمبولانس‌ها مسیر را برای تردد آنها باز کنند.

به گفته صابریان در فصل گرما غذاهای نذری به‌سرعت فاسد می‌شوند که عزاداران باید از خوردن مواد خوراکی آلوده و تاریخ گذشته خودداری کنند.

وی همچنین به عزاداران توصیه کرد در صورت نیاز به خدمات تکنسین های اورژانس مراتب را به سامانه ۱۱۵ یا تیم های مستقر در محل اطلاع دهند.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.