به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز شنبه در دیدار با حاجیه خانم جنیدی، مادر چهار شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان پیشوا گفت: شرایط زندگی برای مردم بعد از نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینه ها سخت شده و این امر در سفرهایی که به مناطق مختلف انجام می‌شود مشهود است.
وی افزود: شرایط امروز اقتصادی کشور تبعات جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن آن را آغاز کرده و البته بخشی هم به عملکرد ما مسئولان بر می گردد که باید رفع شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : نوسانات نرخ ارز، آسیب های زیادی به اقتصاد کشور زده اما مسئولان تلاش کردند تا قیمت ها را کنترل کنند، هر چند که دولت تلاش دارد تا به طور مثال با افزایش حقوق ها، بخشی از مشکلات را برطرف کند ولی آثار این ضربه همچنان در اقتصاد وجود دارد.
آذری جهرمی تصریح کرد: دشمن در تمامی ایام دست از سر مردم برنمی دارد و این دشمنی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون ادامه داشته است.
وی تأکید کرد: مسئولان وظیفه دارند تا در کنار مردم قرار داشته باشند و وقتی آنان گرسنه اند، آن ها سر سیر بر بالین نگذارند، مسئولان باید با تلاش و اتخاذ تدابیر مناسب و ارائه راهکارهای مناسب، کشور را از این شرایط سخت عبور دهند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که بخشی از مشکلات ناشی از برخی ناهماهنگی ها در داخل کشور است افزود: با ورود رهبر معظم انقلاب، برخی از اختلافات تا حدودی برطرف شده و با سفارش ایشان به حفظ همدلی و وحدت، وضعیت بهتری در کشور حاکم شده است.
در سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان های جنوب شرق تهران، طرح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران، پروژه توسعه پورت اینترنت پرسرعت شهری و بهره برداری از اینترنت نسل جدید VDSL روستایی انجام شد و وزیر ارتباطات با اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین دیدار و گفتگو کرد.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.