به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در مورد «طرح عرضه بهداشتی دام» گفت: این طرح با هدف اجرای سنت حسنه عید سعید قربان و در جهت تامین نیاز شهروندان به دام نذری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساحت ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام در پایتخت با ۶۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: یک هزار و ۲۴۳ نیروی اجرایی اعم از پرسنل سازمان مدیریت میادین و شهرداری‌های مناطق و نیز دامپزشکان، ذابحان و ناظران شرعی در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام مستقر می‌شوند.

یزدانی با بیان اینکه ۱۶۶ دامپزشک از طریق انجام معاینات دقیق قبل و بعد از کشتار دام، نظارت و کنترل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام انجام می‌دهند، تصریح کرد: تامین برق، آب بهداشتی، ایجاد شرایط لازم جهت دفع بهداشتی فاضلاب و ضایعات حاصل از کشتار و نیز ممانعت از کشتار غیر مجاز دام در این قربانگاه ها انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اجرای طرح عرضه بهداشتی دام از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های ذیربط در شهرداری تهران، دستگاه‌های مختلف در خارج شهرداری از جمله سازمان دامپزشکی نیز با این طرح همکاری دارند.

تهرام//۶۰۰۳/۹۳۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.