حسین ترکاشوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حوزه فرهنگی این شهر تازه تاسیس اختصاص داده شد که امسال به ۱۳ میلیارد ریال افزایش یافت و ۷۵۰ میلیارد ریال آن به اوقات فراغت جوانان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه امسال در قالب کلاس‌های فرهنگی، هنری، دینی، ادبی و علمی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدوین شده که توسط شهرداری قیامدشت در حال اجراست.

شهردار قیامدشت با بیان اینکه ۲۵ پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت در این شهر فعال است، گفت: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح دستگاه های فرهنگی با شهرداری قیامدشت همکاری خواهند داشت.

ترکاشوند عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، اردوهای سیاحتی و زیارتی، ورزشی و گفتمان دینی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، شهر قیامدشت با مساحت ۳۱۸ هکتار محدوده و یکهزارو ۵۰۰ هکتار حریم و جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر در ۱۷ کیلومتری بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است

این شهر پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل است

۷۲۴۷/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.