عاطفه درخشان دارا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور گرامیداشت هفته ازدواج و در راستای گسترش اقدامات آموزشی این کارگاه‌ها با هدف آشنایی بانوان خانه دار با کسب و کار کوچک خانگی و راه اندازی آن در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف اصلی برگزاری کارگاه‌های آموزشی خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید تاکید شد است، اشتغالزایی بانوان خانه دار با رویکرد اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دادیم.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: تشویق خانم‌های خانه دار  به راه اندازی کسب و کار خانگی، تقویت و زنده کردن مشاغل خانگی و صنایع دستی به همراه مهارت آموزی بخش دیگری از دیگر اهداف برگزاری کارگاه‌های "زندگی  با طعم مهارت"  است.

درخشان دارا ضمن تقدیر از مدرس کارگاه که از اساتید کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی هستند، اظهار داشت: تشریح دستورالعمل مشاغل خانگی، معرفی طرح‌های قابل اجرا در شهرستان، تشریح جایگاه مشاغل خانگی و ارزش اقتصادی آنها، نحوه تشکیل تعاونی، معرفی برنامه‌های حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در امر توسعه اشتغال و نحوه بازاریابی محصولات از سرفصل های اصلی آموزش در این کارگاه‌ها هستند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.