رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انتشار عکس‌های نامادری در فضای مجازی توسط یک پسر خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تورج کاظمی در این باره گفت: چندی پیش خانمی جوان با طرح شکایتی حوالی میدان آزادی اعلام کرد که تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی منتشر شده است.
 
شاکی مدعی بود فردی ناشناس به من عناوین و صفت‌های ناروایی را نسبت داده و اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام از من کرده است؛ از این فرد ناشناس شکایت دارم.
 
با تحقیقات پلیسی، بررسی و پایش مستندات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این فرضیه مطرح شد که متهم با شاکی نسبت نزدیکی دارد و به احتمال زیاد با انگیزه انتقام گیری از او دست به چنین اقدامات مجرمانه‌ای زده است.
 
با این‌حال هیچ ردپایی از متهم به دست نیامد و شاکی نیز خودش به هیچ فردی شک نداشت تا اینکه مشخص شد شاکی مسئولیت فرزند همسر خود را نیز به عهده گرفته است که در ادامه مدارک و دلایلی نیز علیه فرزند همسرش به دست آمد.
 
با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای، طی تماس تلفنی موضوع به پدر متهم اطلاع داده شد و او به همراه فرزندش در پلیس فتا تهران بزرگ حاضر شد و خیلی زود فرزند، به ارتکاب جرم معترف شد و تمامی اقداماتی که علیه نامادری اش انجام داده است را گردن گرفت.
 
متهم مدعی شد: پدرم سال‌ها پیش مادرم را طلاق داد و با خانمی که حالا نامادری ام هست ازدواج کرد. این خانم جوان در دوران کودکی رفتار مناسبی با من نداشت و بار‌ها مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و همین انگیزه‌ای شد که بعد از گذشت این سال‌های سخت، به فکر انتقام گیری از او بیفتم.
 
متهم در ادامه گفت: به همین دلیل در فضای مجازی اقداماتی را علیه او انجام دادم و حالا از کاری که کرده ام به شدت پشیمانم و به خود می‌گویم‌ ای کاش همان موقع با پدرم در رابطه با رفتار‌های نامادری ام صحبت می‌کردم تا یک روز کار به اینجا نکشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.